niedziela, 13 listopada 2011

Stardoll.com

1.Zachęcam do wejścia nahttp://www.stardoll.com/ . Jestem tam jako kingoolka.
Otóż tak, każda gra, stronka itp. ma plusy i minusy. Teraz podam wam te wiadomości.

2.Korzyści (+):
-kiedy potwierdzisz e-mail, możesz zarobić 40 sm dziennie
-dziennie dostajesz około 9 starpointów
-istnieją strony z darmówkami na stardoll( później rozwinę ten temat- podpunkt 5.)
-ciekawe oferty byća ss(superstar- więcej później podpunkt 6.)
-własny apartament- 2 pokoje
-po potwierddzeniu e-maila dostaniesz meble
- na początek 100 sm i 20 sd( 50 sm przez dwa dni i w ostatni dzień 20 sd)
-wielki wybór fryzur
-ciekawe ciuchy i dodatki za niewielkie pieniądzę (ze stardoll)

3.Wady (-):
-ss i royality mogą więcej
-ciekawsze ubrania są dla ss
- ss bez promocji jest drogie (11.07 za 2 tyg.!!!)
-makijaż i farby do włosów dla ss (wyjątek-KLIK)-większość nagród za starpointy jest do kupienia, nie za darmo
-nie można pisać normalnie linków, gdyż może dla nas są widoczne ale dla innych to trzy gwiazdki(***)
-by robić niektóre żeczy, trzeba mieć określoną ilość starpointów
-stardolary to waluta dla supersar, my mamy starmonety4.Oto fotka teraźniejszego stardoll:




5.Darmówki
Zapraszam na kilka moich ulubionych blogów o stardoll ( z darmówkami)

6.Superstar
Superstar (ss) jest jednym z przywileji na stardoll. Jest on płatny ale przynosi korzyści- możesz sprzedawać ciuchy i meble, organizować imprezy, kupować ekskluzyne ubrania z limitowanych kolekcji, mieć więcej pokoi w apartamencie itd. Ja byłam ss 1 miesiac ze względu na ofertę- 5zł sms ! Aktualnie moja druga lalka-lalka mojej siorki, sweet_selena_07- była ss 2 razy, poniewarz dostała drugą promocję, na którą ja nie zdążyłam x(.Jezeli jesteś ss, dostajesz określoną kwotę miesięcznie- kieszonkowe xD.Ile pieniędzy dostajesz??-zalerzy od pakietu. UWAGA! RADZĘ DOBRZE CZYTAĆ OFERTY BO SĄ SŁÓWKA NAPISANE MAŁyM DRUCZKIEM!!!

7.Pytania??
Pytanka zadawać w komciach lub na stardoll- zawszę odpowiem
Myślę, że w dobry sposób przedstawiłam tą stronkę i ze polubicie ją tak bardzo jak ja
papa ;P
na podstawie poprzedniego blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz